Monday, June 1, 2009

Ndarja - Soni

Shpirti më thyhet kur shoh atë shikim
sytë flasin vetë për ndjenjën qe ke në shpirt
lotët ne sy s'të janë tharë
i fsheh per të mos i parë
erdhi koha per tu ndarë
për tu ndarë...
për tu ndarë...

Shpirti më thyhet kur shoh atë shikim
sytë flasin vetë për ndjenjën që ke në shpirt
lotët në sy s'të janë tharë
i fsheh për të mos i parë
erdhi koha për tu ndarë
për tu ndarë...
për tu ndarë...

Duro zemër ti mos qaj
më jep forcë që lotët dot ti mbaj
më puth më flit ngadalë
siç di zemer vetem ti
ndarja është shumë e rëndë
vret zemrën dhe ha ndonjë shpirt
më puth me flit ngadalë
siç di zemer vetem ti
më puth me flit ngadalë
siç di zemër vetem ti

Shpirti më thyhet kur shoh atë shikim
sytë flasin vetë për ndjenjën që ke në shpirt
lotët në sy s'të janë tharë
i fsheh për të mos i parë
erdhi koha për tu ndarë
për tu ndarë...
për tu ndarë...

Duro zemër ti mos qaj
më jep forcë që lotët dot ti mbaj
më puth më flit ngadalë
siç di zemer vetem ti
ndarja është shumë e rëndë
vret zemrën dhe ha ndonjë shpirt
më puth me flit ngadalë
siç di zemer vetem ti
më puth me flit ngadalë
siç di zemër vetem ti

Duro zemër ti mos qaj
më jep forcë që lotët dot ti mbaj
më puth më flit ngadalë
siç di zemer vetem ti
ndarja është shumë e rëndë
vret zemrën dhe ha ndonjë shpirt
më puth me flit ngadalë
siç di zemer vetem ti
më puth me flit ngadalë
siç di zemër vetem ti

No comments:

Post a Comment