Thursday, February 26, 2009

Ku Tunggu JandaMu - IrwanShah

Kamu aku cocok
Sejak dulu sudah bersama
Boleh di bilang berpacaran
Berdua kita serasi

Tapi kini lain
Kau malah berpaling dariku
Dan berjanji dengan yang lain
Aku ini kau campakkan

Namun cintaku tak bisa
Begitu saja menerima
Kenyataan kau pergi dariku
Aku masih tetap cinta
Lalu ku putuskan
Ku tunggu janda mu

Ku tunggu janda mu
Maaf bila ku menyumpahi
Saking aku cinta padamu
Kau janda pun aku mahu

Namun cintaku tak bisa
Begitu saja menerima
Kenyataan kau pergi dariku
Aku masih tetap cinta
Lalu ku putuskan
Ku putuskan
Ku tunggu janda mu

Ku tunggu janda mu
Maaf bila ku menyumpahi
Saking aku cinta padamu
Kau janda pun aku mahu

Namun cintaku tak bisa
Begitu saja menerima
Kenyataan kau pergi dariku
Aku masih tetap cinta
Lalu ku putuskan
Ku tunggu janda mu

Tak bisa terima kau pergi
Dariku
Aku masih tetap cinta
Lalu ku putuskan
Ku tunggu janda mu

No comments:

Post a Comment